Тодор Еленков: Корупцията е обхванала всички сфери от живота ни, включително и БДЖ
„Един от важните приоритети залегнали в управленската програма на „Демократична България” е създаването на национален фонд за инвестиции в транспортната инфраструктура, който да осигури възможност за продължаване на финансирането на транспортни проекти. Той ще бъде инструмент за продължаване на усилията за подобряване на инфраструктурата на страната в дългосрочен план до 2050 г., с акцент върху безопасността, а не върху интереса на строителите” – заяви при посещението си в Плевен Владислав Панев, кандидат за народен представител от „Демократична България”.
Лошото състояние на пътната безопасност и това, че България е на първо място в Европейския съюз по годишен брой загинали при катастрофи с леки автомобили налага спешно прилагане на по-ефективни мерки в пътническия и товарен транспорт.
Сред основните цели, които си поставят от „Демократична България” са пренасочване на поне 20 процента от шосейните превози на товари към превози с железопътен и воден транспорт до 2025 година, инвестиции в екологичен и нискоенергиен железопътен транспорт, ускорена електрификация на жп мрежата, въвеждане на информационни системи за оптимизиране на транспортните процеси, както и внедряване на съвременни средства за осигуряване на безопасно движение на влаковете, гарантиращи оперативна съвместимост с Европейската система за управление на движението.
„За нас е важно общественият транспорт да е достъпен и сигурен превоз за всеки жител на страната. Затова е необходимо да се приложат мерки за повишаване на неговата безопасност със стремеж към нулева смъртност на пътя” – сподели кандидатът за народен представител от листата на „Демократична България” в Плевен, Тодор Еленков. Той акцентира върху мерките, които трябва да се приложат за подобряване на железопътния транспорт в страната като – осигуряване на съвременни условия за пътуване във всички влакове с особен акцент върху чистотата; субсидията за жп превоза да е на база продаден билет и превозен пътник, а не на километър пробег; въвеждане на нови електронни услуги като удобна резервационна система, както и увеличаване на броя влаковете по направления, където има силен автомобилен трафик с цел намаляване на задръстванията по пътищата и на вредата от транспорта върху околната среда.
„Като жител на град Плевен, за мен е изключително важна една от целите, които си поставяме, а именно провеждането на рехабилитация и модернизация на жп линиите Мездра – Горна Оряховица и Русе – Горна Оряховица – Велико Търново, включващи участъците от железопътната мрежа на територията на Плевенска област” – каза още Тодор Еленков, като допълни, че България получава много средства за ремонт на жп инфраструктурата, но голяма част от тях потъват в нечий каси. „За да може в страната да се постигне по-бързо и по-безопасно придвижване, както и икономически растеж чрез конкурентен железопътен и автомобилен транспорт, първо трябва да се преборим с ендемичната корупция в страната”, заяви Еленков като призова всички транспортни служители и работници да се доверят на „Демократична България” с бюлетина № 11.
Купуването и продаването на гласове е престъпление!
НАЙ-НОВИ:
- Децата от ДГ “Снежанка” участваха в празник на Българската армия в Плевен
- Златен медал за Кристиан Петров от Арт школа „Колорит“ от Международния конкурс „Космическо изкуство 2024“
- 800 участници в 10-ти Фолклорен Фестивал ”Гергьовски люлки” в град Левски – фото-галерия
- Плевенчаните Ани и Венелин Георгиеви с трети места от международен фестивал в Израел
- Великденско настроение завладя село Асеновци - снимки
- НССБ с дарение за училището в плевенското село Мечка
- Читалищата в община Червен бряг и ФК "Хайде на хорото" възродиха българските традиции - снимки
- Лечение с музика? Музикотерапия – какво представлява и как ни помага?
- Защо студентските бригади са най-доброто нещо за придобиване на нови умения у един студент?
- Община Кнежа зарадва 450 социално слаби и възрастни хора с великденски козунак