Три обекта в Плевен са част от платформата I Love Bulgaria
Страната ни вече има единна платформа и мобилно приложение към нея I Love Bulgaria, която обединява всички елементи на туристическия сектор. Иновативният продукт е разработен от английската технологична компания Horizon Software Solutions.
„Фокус в националната ни програма за реклама е дигиталният маркетинг, а платформата предлага някои от най-съвременните му компоненти“, казва министър Николина Ангелкова. Платформата може да бъде свалена и като мобилно приложение през всеки смарт телефон. „С тази платформа обединяваме всички елементи на туристическия сектор на едно място – туристически обекти, места за настаняване, заведения за хранене и всички съпътстващи услуги“, посочи министър Ангелкова.
В рамките на ангажимента към Министерството на туризма в него са включени 100-те национални туристически обекта, три от които в Плевен – Панорама „Плевенска епопея 1877 г.“, Параклис-мавзолей „Свети Георги Победоносец“ и Регионалният исторически музей. Предстои множество общини да бъдат включени, като е договорено това да бъде безплатно за тях.
“В ход е поставянето и на специални табели на всеки от обектите, които ще могат да бъдат сканирани през мобилните телефони на туристите и по този начин да научават повече информация за тях“, обясни Николина Ангелкова. Всяка табела има уникална холограма – т.нар. QR код, който може да се сканира с мобилно устройство. Така туристът получава информация за обекта, който е посетил, но паралелно с това печели бонус точки, срещу които получава и поощрителни награди. В световен мащаб опитът показва, че това мотивира много повече хората да пътуват и провокира по-голям интерес в по-малките, обясниха от фирмата-разработчик на платформата.
“Много важно е да отбележим, че както платформата, така и информацията за всеки от обектите ще е достъпна на 12 езика към днешна дата, и позволява информацията за обектите да бъде предоставяна на неограничен брой езици – в дългосрочен план“, подчерта министърът на туризма. За целите на по-доброто планиране на маркетинговите дейности на министерството е много важно, че всеки потребител, който изтегли приложението, ще бъде регистриран в системата. „Така ние ще имаме много точна информация туристите от кои важни за нас туристически пазари, какво търсят и кои обекти посещават и съответно да планираме маркетингови кампании, таргетирани по националност, пол, възраст и др.“, поясни тя.
Фирмата-разработчик вече има заявки за изграждане на подобни платформи и за други държави, но България е първата, в която тя ще действа с толкова много компоненти, стана ясно по време на събитието. В момента Horizon Software Solutions разработват I Love France, I Love Monaco, I Love Australia, а плановете са броя на държавите през следващата година използващи тази платформа да достигне 50. В договора между фирмата и Министерството на туризма е включено както пускането на платформата на национално ниво, така и маркетинговото му обслужване и възможността за безплатно включване на общините към него.
НАЙ-НОВИ:
- Малина Иванова и Нейтън Флейар са победителите в Маратона на приятелството - 2024 в Плевен - снимки
- Медицински университет – Плевен затваря врати на 20 май в знак на протест
- Лошото време не спря ентусиазма на над 800-те участници в днешния Маратон на приятелството в Плевен - снимки
- Над 300 участника от цяла България превърнаха в празник фестивала „Романтика в Пордим“ - снимки
- Времето в Плевен: облачно с превалявания, максималните температури ще са между 18° и 20°
- Днес: В 9.00 часа дават старт на десетото издание на Маратона на приятелството в Плевен
- 19 май – Световен ден за борба с хепатита
- 19 май – Световен ден за борба с хроничните възпалителни чревни заболявания
- ДГ "Чучулига" на разходка с пикник в района на Панорамата - снимки
- Каракачанов: ВМРО предлага сериозно увеличение на заплащането на медиците и преференциален достъп до общински и държавни жилища