МЕТРО – Плевен с изненада за първия си клиент, предоставил обратна връзка в проекта „Гласът на клиента“
МЕТРО – Плевен изненада първия свой клиент, предоставил обратна връзка със старта на новия проект „Гласът на клиента“. Лично управителят на магазина Иво Иванов му подари бутилка собствена марка френско бяло вино.
Както писахме, програмата „Гласът на клиента“ цели да измери лоялността на клиентите към МЕТРО, чрез кратко проучване, което се изпраща по имейл. Анкетата съдържа само един въпрос: „Колко е вероятно да препоръчате посетения от Вас МЕТРО магазин на приятел или колега“. Клиентите могат да избират по скала от 0 (Изобщо не е вероятно) до 10 (Много вероятно). В случаите, когато клиентът даде съгласие да се свържат с него за повече информация, последва обаждане, за да се идентифицират причините за отговора.
Целта на „Гласът на клиента“е да измери нивото на удовлетвореност и лоялност, да проучи причините за съответните резултати, за да направим нужните промени. Не на последно място клиентите ще бъдат стимулирани да вземат участие в програмата и при отговор от тяхна страна ще получат 30 точки по Лоялната програма МЕТРО+.
НАЙ-НОВИ:
- Платформата „Как се пише?“ подготвя зрелостниците в социалните мрежи
- Първи художествен пленер-конкурс организира фермата за водни лилии край Плевен
- Времето в Плевен: слънчево, максималните температури ще бъдат между 22° и 24°
- Ha 29 мapт пoчитaмe блaгoчecтиви cвeти мъчeници
- На 29 март отбелязваме Деня на военноинвалидите
- 31-годишен от Буковлък отвлече жена в Благоевград, издирват го...
- Връчиха бюджетите на детските градини, училищата и образователни структури в общината
- До днес се подават документи за конкурса за временно изпълняващ длъжността „директор“ на СУ „Иван Вазов“
- Пети национален ученически събор ще се проведе в Кнежа на 29 и 30 март
- Близо 36 000 души са се вписали в регистъра на хазартно уязвимите лица