МЕТРО – Плевен с изненада за първия си клиент, предоставил обратна връзка в проекта „Гласът на клиента“

08.06.2018 17:16

МЕТРО – Плевен изненада първия свой клиент, предоставил обратна връзка със старта на новия проект „Гласът на клиента“. Лично управителят на магазина Иво Иванов му подари бутилка собствена марка френско бяло вино.

Както писахме, програмата „Гласът на клиента“ цели да измери лоялността на клиентите към МЕТРО, чрез кратко проучване, което се изпраща по имейл. Анкетата съдържа само един въпрос: „Колко е вероятно да препоръчате посетения от Вас МЕТРО магазин на приятел или колега“. Клиентите могат да избират по скала от 0 (Изобщо не е вероятно) до 10 (Много вероятно). В случаите, когато клиентът даде съгласие да се свържат с него за повече информация, последва обаждане, за да се идентифицират причините за отговора.

Целта на „Гласът на клиента“е да измери нивото на удовлетвореност и лоялност, да проучи причините за съответните резултати, за да направим нужните промени. Не на последно място клиентите ще бъдат стимулирани да вземат участие в програмата и при отговор от тяхна страна ще получат 30 точки по Лоялната програма МЕТРО+.

#тагове:

НАЙ-НОВИ: