С училищен конкурс за творческо писане бе отбелязан Денят на народните будители в Езикова гимназия – Плевен
По повод Деня на народните будители Профилирана гимназия с преподаване на чужди езици – град Плевен, организира училищен конкурс за творческо писане в три категории – за стихотворение, разказ или есе с времетраене два астрономически часа, като темата беше обявена непосредствено преди началото. Интересът към обявения конкурс се оказа изненадващо голям. На него се явиха 75 ученици, като повечето бяха силно провокирани от зададената тема – „Излишното“. 53 от тях предпочетоха жанра есе, бяха написани 11 разказа и 11 стихотворения, информират от Гимназията.
Вчера в навечерието на празника тържествено бяха обявени резултатите от надпреварата. Отличени са общо 29 текста, като призови места в категория есе заеха: Анна Дойчинова от VIII клас, Симона Резашка от IX клас, Жулиета Кръстева от X клас, Мартина Петрова от XI клас и Гергана Николова от XII клас. Първа награда за разказ получи Владислава Инчовска от XI клас. За стихотворение няма присъдена първа награда.
Организаторите смятат, че независимо от трудностите при организирането на толкова масова инициатива българските деца имат нужда от подобни неформални изяви и като училищна институция сме длъжни да им подсигурим още възможности за творчество на роден език.
Снимки: Профилирана гимназия с преподаване на чужди езици – град Плевен
НАЙ-НОВИ:
- Късо съединение подпали помещение в административната сграда в Долни Дъбник
- Засякоха пиян шофьор в Българене
- Кола в Плевен блъсна пресичащ по пешеходна пътека пешеходец
- Пъстър и фееричен Парад на приказните герои в Кнежа - снимки
- В Одърне, Тотлебен и Згалево ще се радват на обновени сгради на читалищата
- Времето в Плевен: облачно с валежи, максимални температури между 14° и 16°
- Днес имен ден празнуват Марк и Марко
- На 25 април преди 305 години излиза романът „Робинзон Крузо“
- Вокална група "Дивна" и Танцов състав "Сборенка" участваха в Международен Фолклорен фестивал
- Академия за дигитални умения помага на учителите да внедряват изкуствения интелект в учебния процес