Официалното си представяне на обновените отдели „Плодове и зеленчуци“ и „Месо“ направи днес МЕТРО Плевен – фото-галерия

22.06.2017 15:22

Официалното си представяне на обновените отдели „Плодове и зеленчуци“ и „Месо“ направи днес МЕТРО Плевен. Събитието е своеобразен старт на Програмата на МЕТРО – „ Отгледано с грижа в България“, за директна доставка на български плодове и зеленчуци от български селскостопански производители и месо от български ферми.


Да подкрепят инициативата на МЕТРО и МЕТРО Плевен бяха дошли кметът на община Плевен Георг Спартански, председателят на Селскостопанска академия България проф. Иван Пачев, общински съветници от Общински съвет Плевен, производители от Плевен и региона, търговски партньори на веригата.


„Решихме да започнем промяната отдел по отдел, като първо това направихме с този за пресни плодове и зеленчуци. Защото е един от най-важните за клиентите, които пазаруват тук. Променихме изцяло асортимента – да бъде адаптивен и пакетиран, според нуждите на клиентите ни. Другата ни помяна е свързана с това, да бъдем гъвкави и конкурентно способни – това означава ежедневно проучване на пазара и светкавична реакция. Ръководителят на отдела Росен Георгиев премина през специално обучение за експерти по „Плодове и зеленчуци“, а след полагане на изпит, получи и сертификат.“, заяви на официалното откриване на събитието Иво Иванов – управител на МЕТРО Плевен. „Искаме да продаваме плодове и зеленчуци, отгледани на плевенска почва, поливани с плевенска вода и отгледани от плевенчани. И това вече е факт“, категоричен е Иванов.


Кметът на Плевен потвърди пред присъстващите своята позиция на подкрепа на всички инвеститори в Плевен, независимо от това, дали са от България или от други страни, стига те да предоставят на гражданите и гостите на града качествена услуга на добра цена. „Приветствам инициативата на МЕТРО да заложат не просто на стоката като стока, а това да върви паралелно с обучението на персонала, по-добрата информираност на клиентите, по качествената стока и не на последно място – да се обърне специално внимание на плевенските производители. Гръбнакът на една нормално функционираща държава са малкият и средният бизнес!“, коментира кметът Спартански.


Припомняме, че в началото на месец май МЕТРО България даде старт на новия си модел при търговията с плодове и зеленчуци, разчитащ на директно партньорство с малките земеделски производители в регионите, в които оперират 11 магазина на най-големия български търговец на едро. Този модел позволява на българските фермери да доставят своята продукция директно в магазините на МЕТРО и им гарантира справедливи цени за отгледаното от тях.


МЕТРО залага в асортимента си за 2017 година 150 местни сорта български плодове и зеленчуци. Над 12 000 тона е очакваното минимално количество плодове и зеленчуци, което ще бъде доставяно до магазините на МЕТРО годишно. Около 6000 български ресторанта и над 300 000 професионални клиента ще могат да се доверят на МЕТРО при избора си на свежи и отгледани в България плодове и зеленчуци, които да им помогнат да покрият изискванията на своите клиенти за добра и вкусна храна.

#тагове:

НАЙ-НОВИ: