В навечерието на Никулден: „Метро“ – Плевен изкушава клиентите си с над 40 вида риба и морски деликатеси

Публикувано от:

Наближава Никулден и традиционно рибата е сред най-търсените продукти на пазара. По този повод се срещнахме с управителя на „Метро“ – Плевен Иво Иванов, който сподели повече за тенденциите в търсенето и предлагането на риба и морски дарове в специализирания отдел на магазина. От него научихме повече и за изненадите, които „Метро“ подготвя за своите клиенти през следващата година.

2.12.metro6
- Г-н Иванов, остават броени дни до един от най-големите християнски празници – Никулден. Какви са акцентите в „Метро“ по този повод?
- Тази година залагаме на по-голям асортимент от най-важния артикул – шаранът. Шараните са калибрирани – с размери 1, 1.5 или 2 килограма, като рибата е с доказан произход. Имаме доставчици от различни точки на България, като всеки от тях е лицензиран и с проверено качество на продукцията. Съответно, ние също тестваме на място заедно с клиентите ни, това, което ни се предлага.
- В последните години на никулденската трапеза все по-осезаемо навлизат екзотичните риби, както и морските дарове. Какво могат да открият техните почитатели при вас?
- Екзотичните видове риби са изключително търсени в „Метро“ не само преди Никулден. Като пример ще споделя, че продаваме риба минокоп, която се радва на огромен интерес от страна на клиентите през цялата година. Хората определено започнаха да експериментират – може би покрай това, което виждат по специализираните кулинарни телевизионни канали. Още повече, че при нас могат да открият богат асортимент, който не се намира на друго място.
На щанда ни плевенчани ще намерят над 40 вида риба и морски дарове всеки ден. Сред тях са миди „Сен Жак“, риба папагал, червен снапер, омари, октоподи, марлин, която е уникална риба и ако не знаете какво има в чинията ви, никога не бихте познали, че ядете риба. Продаваме и жива есетра, риба лястовица, полярна пъстърва, ципура, лаврак…

2.12.metro1
- Какъв е делът на българските производители, с които работите, като цяло?
- Над 40% от асортимента ни е българска продукция. Вече обявихме, че идеята ни за следващата година е да започнем активно да работим с местни производители на плодове и зеленчуци. Ще търсим срещи с плевенски производители, пред които да споделим каква е нашата цел, а от своя страна те да посочат какво могат да предложат на нашите професионални клиенти. Казано с две думи, целта ни е продукцията да идва тук с росата по нея. Още повече, че Плевен е земеделски район с доказани производители.
Това ще бъде своеобразна революция в Отдел „Плодове и зеленчуци“, а предстои същото да се случи постепенно и в други отдели на „Метро“. Започваме с плодовете и зеленчуците, защото е факт, че българинът започва със салатата.
- Какви други новости предстоят в „Метро“ през 2017-а?
- Със сигурност, през 2017 г. ще предложим на нашите клиенти много изненади. Сред тях ще е изключително успешната кампания „Купи едно – вземи едно безплатно“. Предвиждаме много нови програми, насочени към професионалните ни клиенти, както и „Метро клуб“. Така че, нещата, които ни предстоят през 2017-а, съвсем не са малко и това е едно огромно предизвикателство пред нас.
Като цяло, през 2017-а нашият фокус ще падне върху развитието на професионалните клиенти – и през доставки, и на място в магазина. Търсим вариант и за т.нар. SCO или непрофесионални клиенти. Маркетинговият ни план е разработен така, че да можем да отговорим на изискванията на всички.

2.12.metro2
- Без съмнение, Коледа и Нова година са най-очакваните от всички празници. Усети ли се вече техният дух в „Метро“ – Плевен?
- На 1 декември запалихме светлините на елхата, която се вижда, когато човек идва от София или от Русе. Самата обшивка на магазина също е декорирана, а вътре заложихме на декорация, различна от миналогодишната. Колкото до асортимента, посветен на празника, тази година наблегнахме на Коледната украса, която е доста по-богата и по-добре представена.
Разбира се, специално внимание сме отделили на децата, за които направихме т.нар. Кутия на Дядо Коледа. Всеки малчуган може да пусне в нея своето писмо до Добрия старец, след което ние селектираме писмата и награждаваме автора на най-оригиналното от тях.
За улеснение на нашите клиенти ще работим през всички дни от Коледните и Новогодишните празници с изключение на 1 януари. Също така, ще има повече персонал, за да не бъдат създавани неудобства на плевенчани.

2.12.metro3
- Каква беше отминаващата 2016 г. за „Метро“ – Плевен?
- Отчитаме една много по-успешна година в сравнение с предходната. Бих казал, че 2016-а бе най-силната година, откакто „Метро“ стъпи на пазара в Плевен. Отчитаме ръст на продажбите и в трите ни целеви категории – ХоРеКа бизнесът, включващ хотели, ресторанти и кетъринг; малкият бизнес и т.нар. крайни клиенти. Ръст се наблюдава и при доставките, които правим до магазините в града. Преди една година направихме реоупънинг, като започнахме да работим по нов начин – с повече палетни излагания и по-опростена презентация на стоката, но с нов и по-гъвкав асортимент. Така че, смятам годината за наистина успешна за нас.
- Какво си пожелавате в личен план за 2017 г.?
- Пожелавам си най-вече здраве и още по-големи успехи. Тук е моментът да благодаря на екипа, който работи заедно с мен вече трета година, тъй като резултатите на „Метро“ – Плевен са плод на съвместните ни усилия. Нека си пожелаем търпение и да продължим да надграждаме постигнатото до момента.

2.12.metro4 2.12.metro5 2.12.metro7 2.12.metro8 2.12.metro9 2.12.metro10 2.12.metro11 2.12.metro12

Затвори коментара.


Всички права запазени © 2015.