Билбордове с Мавзолея рекламират Плевен като туристическа дестинация

14.01.2016 14:15

14.01.bilbord2Министерството на туризма съвместно с общините стартират билборд кампания за насърчаване на вътрешния туризъм. Кампанията ще обхване всички по-големи общини и ще рекламира възможностите за туризъм по региони. Рекламните визии ще бъдат разположени на централни локации, като на територията на една община ще се рекламират възможностите за туризъм в друга – така знакови културно-исторически забележителности от един регион ще бъдат представени в друг. Визиите са с подчертано културно-исторически фокус и отразяват редица емблематични забележителности – средновековната крепост Баба Вида, археологическия комплекс Перперикон, късноантичната крепост Хисарлъка, скалния манастир „Св. Димитрий Басарбовски“, Александровската гробница и др. Плевен е представен с Параклис-мавзолей „Свети Георги Победоносец“.
Министерството на туризма се ангажира с изработването на над 40 билборда, a общините предоставят безплатно рекламно пространство на ключови локации, където рекламните визии ще бъдат изложени за период от близо 6 месеца. Стартът на кампанията вече е даден, а билбордове ще бъдат поетапно поставени в 11 големи общини – Разград, Русе, Силистра, Хасково, Видин, Велико Търново, Бургас, Кърджали, Габрово, Монтана и Перник, като на по-късен етап ще бъдат включени и други.
Инициативата е първа по рода си и е естествено продължение на усилията на Министерството на туризма за насърчаване на вътрешния туризъм и популяризирането на възможностите за целогодишен отдих у нас. Целта на кампанията е както да повиши информираността на българите за страната им, така и да разнообрази националния туристически продукт. Тя надгражда и постигнатите резултати от приключилия проект „Комуникационна кампания за насърчаване на вътрешния туризъм“, която успя да достигне до около 2 млн. души.

14.01.bilbord1

#тагове:

НАЙ-НОВИ: