За първи път в България! Що е то WINE COOLER?

14.08.2015 12:33

Напитка за милиард долара от Америка стана модерното приложение на виното

DNES_650x3891

Модерното приложение на виното

Не напива. Свежо-газиран коктейл на винена основа. Ароматизиран и нискоалкохолен. При него няма табута – пие се през всеки сезон, от всяка възраст. Затова го приемат като социална напитка, която обединява модерните хора. Дава нов избор на любопитните и търсещи млади. А на по-мъдрите потребители, които знаят и 2 и 200, носи ново преживяване. Що е то?

WINE COOLER – коктейл на винена основа!

На Запад от години тя носи на хората заряд и настроение. Разбрали са, че с него денят е усмихнат, комуникативен, активен, а и помага за непринуден диалог. Затова е харесван от модерните, позитивните, креативните. С една дума човек се чувства добре.

„Ню Йорк таймс“ ни каза…

…“Ако американец попита за wine cooler (уайн кулър) по време на пикник на моравата в английско имение, домакинята, с повдигната вежда, ще извади нейния дървен сервиз за вино, изработен от Робърт Адам през 1780 г. за Дюка на Къмбърленд. Попитате ли за уайн кулър на барбекю в задния двор в САЩ, получавате газирана нискоалкохолна винена напитка“… Така започва статията в „Ню Йорк таймс“, отпечатана преди почти 50 години – на 2 юли 1986 година. По това време уайн кулър вече е превзел Америка, за да тръгне към Европа. А най-доброто от ерата на диското тепърва предстоеше…..

page like malina

Вино, плод и лека газировка – Здравословно! Само 4,5 об.% и едва 64 калории

Американските производители заимстват домашната традиция да се прави напитка от бяло вино и сок от плодове с лека газировка. През 1981 г. излиза първият кулър, направен от бяло вино с цитруси. Само за 6 години Уайн кулър се е превърнала в най-продаваната напитка в щатите с оборот за над 1 милиард долара. Зрелищното покачване на потреблението се обяснява с ниското съдържание на алкохол, но и с факта, че напитката е изискан имиджов продукт, който предполага и здравословен начин на живот.

Праскова и Малина са 2 свежи вкуса Cooler – и за първи път в България

Три десетилетия по-късно, Bubbles Party Wine Cooler за пръв път стъпва на българския пазар с бяло вино от сорта Мускат и розе от сорта Сира. Белият кулър е с вкус на сочна праскова, а розовият – на зряла малина. И двата са любими на живеещите здравословно, защото съдържат само 4,5 об.%, а под капачката се крият едва 64 калории. Невероятният аромат е постигнат само с най-сочното и узряло грозде, миксирано със свежи праскови и малини.

За съвършено удоволствие го консумираме…

Ако разпускаме вкъщи сами или в компания, задължително ще сложим в охладения кулър с праскова стрък свеж босилек и резенче от същия плод. А в розовата напитка с дъх на малина заедно с леда ще пуснем да се къпят стрък свежа мента и няколко сладки горски плодчета.

Как и защо WINE COOLER завладя света?

Защо кулърът завладя света? Защото с WINE COOLER можем да се освежим, да релаксираме, да се развличаме с приятели, да празнуваме, да мързелуваме. С него можем да сме и когато не искаме да мислим за нищо, и когато искаме да мислим за всичко. Но кой го пие? Най-общо всички, които водят активен социален живот и искат да са част от модерния свят. Маркетинг проучване сочи пълен паритет между жени и мъже, т.е. 50:50 процента. WINE COOLER предпочитат тези, които водят активен социален живот и искат да са част от модерния свят. Особено младите хора между 18-35 години. Но към напитката посягат и по-мъдрите, позитивните и уверените в себе си, които знаят, че WINE COOLER е… друга бира – с нея не можеш да се напиеш, а само да се освежиш. Атрактивният и весел дизайн стои еднакво изтънчено в ръката ти и вкъщи, и на открито, на плажа или на басейна, край барбекюто или на музикални фиести като „Спирит ъф Бургас“ и джаз феста в Банско, например. Тоест и за мястото на консумацията няма ограничения. Защото това е напитка, която не се нуждае от забрани.

page like praskova

#тагове:

НАЙ-НОВИ: