Важно! Почва санирането! Как да регистрирате сдружение на собствениците?

25.01.2015 14:17

РЕГИСТРАЦИЯ НА СДРУЖЕНИЕ НА СОБСТВЕНИЦИТЕ ПО РЕДА НА ЗАКОНА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ЕТАЖНАТА СОБСТВЕНОСТ

9.01.vik_
Председателят на управителния съвет/управителят подава Заявление за регистрация на Сдружение на собствениците по чл. 29, ал. 1 ЗУЕС /по образец /.
Заявлението се подава в отдел „ ЕСГРАОН “ на Община Плевен – ул. „ Сан Стефано “ №1 ( ДКЦ II ) ет. 1, всеки работен ден от 8.30 часа до 17.00 часа.
За регистрацията не се събират такси.
Регистрация на сдружението:
Съгласно разпоредбите на чл. 29., ал. 1 от ЗУЕС, Председателят на управителния съвет (управителят) в 14-дневен срок от провеждането на учредителното събрание внася в Община Плевен Заявление за вписване на сдружението в публичен регистър.
Към Заявлението се прилагат следните документи:
1. Справка за собствениците, участващи в сдружението, с трите им имена и адреса в етажната собственост; /по образец/
2. Копие от Протокола на учредителното събрание /по образец/, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);
3. Копие от приетото Споразумение /по образец/, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);
4. Нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението.
*Образци необходими документи и допълнителна информация можете да намерите на интернет страницата на Община Плевен на адрес: www.pleven.bg, както и в Информационния център в административната сграда на Община Плевен, стая 19 от 8.30 часа до 17.00 часа всеки работен ден, и на телефон: 064/881-204
За участие в Националната програма за енергийна ефективност за многопрофилни жилищни сгради е необходимо да се регистрира общо Сдружение на собствениците за цялата сграда, независимо от броя на входовете в нея.
По информация на официален сайт на община Плевен. Снимка – архив Плевен за Плевен

#тагове:

НАЙ-НОВИ: